09 februari 2006

Tjejsnack v. 6

Här är frågorna för vecka 6.
Annika (http://true.just.nu/) undrar:

Handväska?

1. Vad för slags väska eller annat använder du som handväska?
Jag älskar väskor och varierar mig mycket. Just nu är favoriten en svart, ganska liten skinnväska.

2. Vad har du i din handväska (eller liknande)?
Plånbok (eller rättare sagt min lilla mini-börs där mina kort får plats och lite sedlar/mynt), mobiltelefon, Mp3, läppglans, hårsnoddar, tamponger, penna och nycklar. Ibland ligger där en hel del gamla kvitton och informationslappar från skolan med....

3. Hur ska en riktigt bra handväska (eller liknande) vara?
Den ska rymma det man ska ha i den och så ska den ha en bra öppning.
4. Vilken handväska (eller liknande) är den bästa du någonsin haft?
En grå Björn Borg-väska som jag kunde få ner alla mina skolböcker i utan att den blev otymplig. Det är en märklig väska, den sväljer massor...

5. Hur gör du med handväska när du går på fest eller går ut?
Ja, när ska man annars få användning för alla fina festväskor :=)

Inga kommentarer: