28 februari 2006

Utan bredband

Idag stängs vårt bredband ner och kommer att vara nere i 3-5 veckor. Det är en bra tidpunkt för oss att vara utan bredband(om man prata om bra tidpunkter för att vara utan bredband *s*). Vi ska packa, och vi ska åka till Polen imorgon... Om tre veckor går flyttlasset.... Idag ska vi hyra en släpkärra som vi ska ha med oss ner inför kakel- och klinkersinköpen. Jag vill ha en täckt, som vi kan låsa. Vi ska övernatta en natt i Tyskland och handla lite där och sedan två nätter i Polen. Cassandra ska till Svenne under tiden och killarna ska vara hos farmor. Fergus i sin tur får vara hos Peters syster Susanne.

Vi har hitat en snygg parkett på IKEA som heter Balk (ekfanér) men jag är lite orolig att den är för tunn.

Det jag gillar med den är att det ser ut som hela bräder. Jag måste ta mig ut till IKEA och se hur den ser ut i verkligheten.

Men visst är den snygg!

Inga kommentarer: