10 februari 2007

Ledig lördag...

Att det kan vara så skönt att vara ledig...Jag vaknade förstås sjukt tidigt och var hur pigg som helst. Fergus hade gjort både det ena och det andra inomhus idag och jag eftersom jag är _lite_ känsligt för sånt tog Peter hand om det *puss sötnos*. Sedan lyssnade vi igenom låtarna till kvällens festival. Jag måste säga att jag tycker att det lät mycket bättre än förra veckan. Det ska bli jättekul!

Idag ska vi först till Eivor och hälsa på en stund och sedan ska vi ut och handla paket till moster + kusin som har fyller år och som vi sedan ska på kalas hos. Det ska bli jättetrevligt, och det är rätt skönt att bli bjuden på middag *s*....

Aleksandra, min moster, är en stor bokmal så till henne är det inga problem att hitta något och Matilda är i flytta-hemifrån-åldern så det får bli något nyttigt hem. Vi ska öven passa på att köpa något till Linnea som vi ska fira imorgon.

Kusin B och frun Nanny har fått sin bebis nu. Det blev en liten kille, han föddes kl 5 igår morse. Förmodligen ska vi kika på bebisen i helgen också men den är rätt fullspäckad redan. Imorgon ska vi hem till familjen K och fira Linnea. Februari är en riktig födelsedags-månad för oss, liksom september, oktober, november och december *s*. Det är dyra månader.

Nu ska jag ta ett bad och sedan är det fullt fart i ett par timmar.

Inga kommentarer: