14 augusti 2005

Godnatt bloggen

Ingen tid och ork för bloggen idag. Jag har tentapluggat (kul att läsa om för miljonte gången va *s*) och däremellan har jag fixat ut lite mailmallar på min hemsida. Imorgon infaller den stora "vilodagen" när jag inte gör mycket mer än att bläddra på fjärrkontrollen *s*. Nu ljuger jag lite, för jag kommer förstås att plugga som en dåre fram till lunch. Men SEN ska jag vila. Så att jag kan prestera bra på tisdag... så jag slipper omtenta...så jag får ett AB....

Min vän L var här på den vanliga söndagsmiddagen idag. Det var jättemysigt och vi satt länge och pratade.
Nu är det läggdags för mig, imorgon börjar det "vanliga livet" igen. Semestern är slut och allt återgår till ordningen. Wille ska börja 1:an och Samuel börjar 0:an imorgon! Mina bebisar börjar bli stora!!!

Just nu: 23:34
Mår: trött, lite hungrig
Har: pluggat
Ska: lägga mig i sängen och titta på tv
Vill: ligga på en strand och sola...
Mat: pasta med köttbullar och gräddig dillsås *mums*
Läser: Skatterätt II
TV: Buffy, säsong 6
Kläder: Snobbennattlinne (hrmpf*)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, börjar vardagen för dig idag också?!... *blä*
Jag håller alla tummar för dig i morgon på tentan.. jag är säker på att du grejar det galant!!

Kram Ulrica

~Susie~ sa...

Tack :)