27 augusti 2005

Om mig

Namn: Susanne

Kallas: Susie

Piercings: Öronen

Tatueringar: Nope

Längd: 168

Har du någon fobi? Ja, ett par stycken *s*. Framförallt ogillar jag att någon rör vid mig med våta händer.

Gillar du dina syskon? Absolut!!

Måste du sy upp byxorna du köper? Nej, oftast inte, men det händer.

Ser du på Robinson? Ja, gärna. Men jag glömmer av det alldeles för ofta.

Sjuk humor? Ja, oftast helt galet sjuk *s* .

Gillar du bilar? Njae, bara om de är vackra och snabba. Gillar bekväma bilar som är sköna att åka i.

Vad anser du om skånska? Vackert.

Har du en lunarstorm? Ja, men har inte använt den på länge, länge, länge...

Vad vill du bli då du blir stor? Advokat .

Gillar du dina grannar? Ja, de jag känner.

Värsta känslan? När barn far illa och missköts .

Människa som gör dig enbart glad? Min familj och mina vänner. Ska jag bara välja ut en enda person så måste jag nog säga Ben Stiller ;o) Hans filmer får mig att le även om jag inte är bästa humör innan.

Människa som gör dig enbart ledsen? Den där perversa äcklig belgiska pedofilen....

Senast köpta skiva? Greenday - American Idiot.

Senast lästa bok? "Fem personer du möter i himlen" av Mitch Alhbom. Det var en helt underbar, tankeväckande bok som alla borde läsa. Rekommenderas!!

Vem fick du senast ett blandband av? Peter, typ 1992 .

Har du några fordon i din ägo? Ja, en Chrysler som snart ska bytas ut mot en annan Chrysler.

Jag vill vara: En bra människa .

Bästa sport? Jag gillar extremsporter, typ skateboard utmed stup och annat kul *s*.

Hur ser folk dig? Glad, social, pratig. Lite överambitiös ibland.

Vad vill du helst ha nu? En ny snygg soffa .

Är det många som läser din dagbok på nätet? En och annan ;o)

Föredrar kall eller varm Oboy? Kall, iskall.

Vad har du för intressen? Böcker, grafik, fotografering , vänner, resor, matlagning, film.

Värsta känslan: Maktlöshet .

Vilken var din första konsert? Minns inte min första men jag minns en av Michael Jackson konserter tydligt. Jag var nog 15-16 år. Det var stort ,o)

Är du pinsam på fyllan? Jag är rätt pratig, alltså pratigare än vanligt. Det kan nog vara rätt pinsamt *s*

Är du blyg? Nej, har inte ett blygt ben i min kropp :)

När kräktes du senast? Hmm...Alldeles för nyligen, har ingen galla alls och fet mat funkar inte i min mage.

Vad tycker du är äckligt? Smuts .

Tycker du att det är jobbigt att ringa till någon? Nix .

Hur svarar du i telefonen? Ja, det är Susanne (hemma) och på jobbet svarar jag med förnamn, efternamn och arbetsplats.

Är du en bra pojkvän/flickvän? Oftast *s*

Somnar du med teven på? Alltid :o)

Är mustasch eller skägg snyggast? Skägg

Har du långa naglar? Ibland, men inte just nu.

Om du skaffar barn, vill du adoptera eller ha biologiska? Jag har tre egna och vill inte ha fler, men skulle inte ha något emot att adoptera.

Brukar du bli våldsam då du blir förbannad? Nej.

Mössa eller öronmuffar? Mössa.

När grät du senast? I morse när jag läste färdigt min bok (se ovan). Är rätt blödig av mig...

Inga kommentarer: