31 augusti 2005

Tjejsnack v.35

Sommarresumé.
1. Har du haft en skön sommar?
Jag har haft en underbar sommar. Jag var ledig i 5 veckor och det var alldeles perfekt!

2. Stannade du i hemlandet eller har du varit utomlands på semestern?
Första veckan på semestern var vi hemma, då hade vi kanonväder sedan var vi bortresta i två veckor (Kroatien) och då hade vi ännu bättre väder. De två sista semesterveckorna var vi hemma och gjorde små utflykter.

3. Är det viktigt för dig att vara solbränd?
Nix, är allergisk mot läderhus. Vill inte ha rynkor i förtid. Sedan kan jag hålla med om att det var är fräscht att vara lite brun, men jag ligger absolut inte och pressar. Jag blir uttråkad av att ligga för länge på stranden.

4. Har du något sommarminne du vill berätta om?
Jag har haft en härlig sommar överlag, men Kroatien-resan var ju den absoluta hödpunkten. Här finns min reseberättelse.

5. Tycker du det varit för varmt?
Kan det bli det *s*? Vi hade fint väder från midsommar fram tills dess att vi åkte till Kroatien den 16/7, när vi kommer hem igen 31/7 var det vackra vädret slut :(Så nej, jag tycker inte att det har varit för varmt!!

Inga kommentarer: