05 augusti 2005

Ressugen

Jag har knappt varit hemma en vecka och jag är så sugen på att åka iväg igen!!! Tyvärr verkar det inte som om vi kommer iväg på vår resa till Rhodos i september och det gör att jag känner mig ännu mer sugen! Eftersom jag börjar jobba heltid igen 1/1 är det inte orimligt att anta att jag kommer att tjäna lite mer än som utfattig student *s* så jag hoppas att vi får råd att göra en trevlig resa nästa år med. Peter vill väldigt gärna åka till Prag och jag skulle tycka att det vore trevligt jag med. Jonathans farmor (min lillebror) bor i Prag och det skulle vara kul att hälsa på hos dom. Jag har inte varit där sedan jag var 14 så det var ett tag sedan. Prag är en underbar stad!!


Idag har varit lika slö som igår. Jag har sytt lite idag, lagat trasiga byxor, kuddar och annat smått och gott som har legat och väntat på att få bli helt igen. Förutom det har vi spelat vidare på Göteborgs-varvet. Just nu leder jag men jag har William i hälarna så jag får se upp ;o) Till middag gjorde jag canneloni, vilket uppskattades mycket av resten av familjen och om jag får säga det själv så blev det jättegott!

Imorgon ska vi gå och se Valiant, det ska bli kul.

Sov gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Susie,
Vilken fin blogg du har! Har du skrivit någonstanns att du gillar att lösa Suduko? Jag har i alla fall beställt två Suduko böcker från Bokus idag- blev så sugen på att testa. Det lät så himla kul. Jag har också "snickrat" ihop en blogg på Nätet. Om du är intresserad får du gärna besöka den, http://ljuvligt.com
Kram din mailmallsvän Marie

PS: Var filmen Valiant bra? mina pojkar vill också se den. DS