23 augusti 2005

Tjejsnack

Här är mina svar på tjejsnacks-frågora denna och förra veckan.
http://www.olivedal.com/susie/tjejsnack.htm

Tjejsnack
Vecka 34

Frågorna ställda av Leila

Vad gillar du bäst/sämst:

1. Kaffe eller te?
Jag dricker allra helst te, men tycker att kaffe är ok.

2.Öl eller vin?
Både och ;o) Beror på tillfället, om jag äter till eller bara dricker. En varm somamrdag är det godast med en kall öl medan det vid en god middag funkar bättre med ett gott vin!

3.Mjölk eller öl?
Öl! Mjölk har jag bara i kaffe och te.

4. Hund eller katt?Hund ;o)
Jag är allergisk mot katter, så valet är enkelt, dessutom har jag världens sötaste Fergus :)

5. Spindlar eller ormar?
Spindlar, alla gånger. Jag gillar inte ormar!!!

Tisdag 16 augusti
Frågorna ställda av Agneta

Antingen eller:
1. Trivs du bäst i byxor eller i kjol?
Både och faktiskt. Gärna kjol om jag ska var fin :)

2. Går du helst med eller utan skor på sommaren?
Med skor, jag är inte överdrivet förtjust i att gå på barfota. Det ska vara på gräs eller sand i så fall annars behåller jag skorna på.

3. Tycker du bäst om sommaren eller vintern?
Sommaren! För att jag slipper frysa.

4. Använder du smink eller är du helst osminkad till vardags?
Ska jag till jobbet eller skolan sminkar jag mig, är jag hemma så blir det bara lite mascara eller inget alls.

5. Lägger du nycklar och andra prylar i fickorna eller använder du handväska?
Jag lägger allt i handväska. Älskar väskor ;o)

Inga kommentarer: