22 augusti 2005

Måndag igen

Så var det måndag igen med allt vad det innebär. Full rulle på jobbet, men det kändes bra och jag fick gjort massor. På lunchen åkte jag till Bokia och bytte bok. Den här gången tog jag Connelys senaste, fortsättningen på Poeten, den ska bli kul att läsa. När vi kom hem efter jobbet ringde de från Cassandras skola, hon hade trillat av cykeln och tydligen slagit i huvudet ordentligt så Peter åkte till skolan hämtade upp henne och körde henne till akuten på Östra. Som tur hade hon hjälm men hon har fått en ordentlig smäll ändå, hon mår illa och huvudet värker. Jag tippar på att hon har fått en hjärnskakning men det känns bra att få ett läkarutlåtande också. De sitter på akuten nu så jag väntar spänt på ett telefonsamtal. Sjuksystern hade redan tittat på henne, kollat blodtryck och allmäntillstånd och det såg rätt ok ut, så vi får se vad läkaren säger.

Nu ska jag se till att få smågrabbarna i säng och sedan ska jag läsa lite i min nya bok.

/Vi hörs

1 kommentar:

Malin E sa...

Oj oj oj stackars lilla tös. Hoppas att det inte var så allvarligt och att hon snart mår bättre!
Kram Malin