21 augusti 2005

Liseberg


Enligt MSN är det 25 grader varmt och soligt idag och det verkar stämma med min termometer också. En perfekt dag att gå på Liseberg med andra ord, och det är vad vad vi har planerat idag. Det ska bli jättekul, det blir förmodligen det sista stora besöket vi gör i år, ett par småbesök till kanske det blir men idag har jag tänkt att vi ska vara där hela dagen. Förhoppningsvis kan Cassandra vara med också, men eftersom det är hennes "pappa"-helg får vi ser hur det blir med det.

Nu ska jag äta lite och lägga mig och läsa Dan Browns senaste bok, i cirkelns mitt. Om jag har förstått det rätt så var denna en av de första han skrev. Den handlar inte om Robert Langdon som i hans tidigare böcker, och det var lite tråkigt men den verkar vara väldigt bra.

Ha en bra dag

Inga kommentarer: