24 augusti 2005

Titta på hus

Vi var hos mamma på middag igår och sedan åkte vi och tittade på ett hus i Floda. Vi ska kontakta mäklaren idag och boka en tid för visning så att vi kan titta på det på insidan också :o) Huset låg i ett bra område och det var nära till skolan och det verkade bo mycket barn i området, det enda orosmolnet är att priset ska trissas upp allt för mycket.

Jag var så trött efter gårdagsnattens sjukhusvistelse att jag glömde min ta med mig min väska från mamma så jag får åka ut dit på torsdag och hämta upp den om de inte kommer in till stan och lämnar den hos mig. Cassandra hade fått nya underkläder som hon också glömde, vi var nog lite trötta båda två ;o)

Nu är det dags att åka till jobbet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon, din morgonpigga tok :)... har du badat också så här tidigt?!... jag håller tummarna för huset!!!

/Ulrica

~Susie~ sa...

Klart jag har badat :)) Fast jag badade nog efteråt *s*. Huset var sålt!!!!!Jag är så besviken!!