08 augusti 2005

Serier

Vi köpte en ny serie (Tru Calling) på DVD på Discshop och den kom idag. Nu har vi precis tittat på de två första avsnitten och jag tycker att serien var riktigt bra.

Jag är serie-freak och gillar att köpa serierna så att jag kan se alla avsnitt på raken. Mina älsklingsserier är Buffy och Angel :) Jag kan se om dom hur många gånger som helst *s*.

En annan serie jag gillar är Dark Angel. Peter har beställt LOST men den släpps inte förrän i november, men då har jag nåt att se fram emot i alla fall ;-) Han kanske kan överraska mig med nåt annat trevligt innan dess *s*?

Syndar med lite choklad innan läggdags...Gott, gott, gott.

2 kommentarer:

Peter sa...

Den som väntar på något gott...vi får väl se vad det kan bli för spännande.

Anonym sa...

I och med att du är serie-freak, så bör du spana in bloggen 43 minuter.